150

Ne, to není číslo na hasiče.

Ale téměř tolik dílčích úkonů musím udělat, zařídit, vyplnit, zjistit, připravit, zkompletovat apod., když prodávám nebo pronajímám nemovitosti.

Jsem tu pro vás.

Průběh prodeje nebo pronájmu je velice komplexní a složitý a každý je především jedinečný, ale díky procesům, které mám se svými spolupracovníky nastaveny, ho umíme zvládnout lehce a s přehledem. 

A co že to všechno zajišťuji? Chcete se dozvědět víc? Zavolejte nebo napište, nebo mi nechte svůj email, a já se vám ozvu sama. Věřte mi, že u dobré kávy nebo čaje se nám o všem bude povídat lépe. A já se na to těším.

Především ale chci, aby všichni moji klienti byli nadšeni. A tomu podřizuji vše. Chci se dozvědět vše o vás, vaší nemovitosti, vašich požadavcích, potřebách a důvodech, proč jste se rozhodli svůj byt či dům prodat nebo pronajmout. Ale ne proto, že jsem zvědavá ženská, ale jednoduše proto, že tohle vše nám pomůže nastartovat úspěšnou spolupráci, na jejímž konci budeme spokojeni všichni – vy, já i ten, kdo si vaši nemovitost koupí nebo pronajme. Protože jinak to prostě nefunguje.

MÁM LÉTY OVĚŘENÝ SYSTÉM PRÁCE

Jak pracuji...

1. Nejprve se poznáme

Je pro mě důležité zjistit, co opravdu chcete. Jen tak vám zajistím, co potřebujete. Bez důvěry to nepůjde.

2. Špičková prezentace

Připravím vaši nemovitost jako rodinný skvost. Malá chatka nebo luxusní vila? U svých zakázek nedělám rozdíly.

3. Profesionální fotografie

Žijeme v audiovizuálním světě. Jedna perfektní fotka vydá za 1000 slov – a u prodeje zvlášť.

4. Videoprohlídka je samozřejmostí

Video zprostředkuje ještě více emocí. Zaujme více potenciálních kupců. Pro každou nemovitost ho připravuji na míru.

6. Podpisem kupní smlouvy nekončím

I po něm mne čeká spousta práce – katastr, předání, přepisy energií, dárky a oslava 🙂

Web development

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

V OSOBNÍM I PROFESNÍM ŽIVOTĚ VYZNÁVÁM TYTO HODNOTY

01.

100 % upřímnost a otevřenost

02.

Bez důvěry to nejde

03.

Každý problém má řešení

04.

Žiju i pracuju férově

05.

S úsměvem jde všechno líp

06.

Na čem se domluvíme, to platí!

ZNÁM ODPOVĚDI

Na co se nejčastěji ptáte

Tak tohle je asi nejčastější otázka, kterou od svých klientů slýchám. V podstatě to i chápu, každého přeci zajímá, kolik peněz ho bude služba stát. Ale jen málokterý člověk se současně zeptá, co za tuto sumu dostane. A to je podle mne ten největší kámen úrazu. Moje práce je totiž velice rozmanitá a zahrnuje mnoho různých oborů činností, že je v podstatě nemožné jednoduše při prvním kontaktu říci, kolik bude moje služba stát.

Orientovat se můžete obecně na základě toho, co je na trhu obvyklé. Sazba se aktuálně pohybuje mezi 3-6 % z prodejní ceny, ale domluvit si se svým makléřem můžete prakticky cokoliv – pevnou částku či speciální odměnu za rychlý prodej apod. Záleží opravdu na konkrétním případu, náročnosti, speciálních potřebách klienta, jeho požadavcích atd.

Moc vás ale prosím, neptejte se mne jako první na výši mé odměny. Když totiž na začátku naší spolupráce nevím nic o vás, o vaší nemovitosti, kterou chcete prodat či pronajmout, nebo o vašem
očekávání a potřebách, těžko se mi na tuto otázku odpovídá. Jediné co vám mohu zaručit je, že se vždy musíme domluvit tak, abyste vy i já byli spokojeni, jinak jakákoliv spolupráce nebude dávat
smysl ;-).

Jednoduše proto, že mé služby JSOU exkluzivní. Rozhodně si totiž nemyslím, že když jednu nemovitost nabízí několik makléřů či kanceláří, prodá se lépe, rychleji a za lepší cenu. Naopak! Já pro
své zakázky dělám maximum jak na poli prezentace, marketingu, spolupráce s klientem tak i při poprodejním servisu. Věnuji jim mnoho sil, energie, znalostí a v neposlední řadě do nich investuji
nemalé částky peněz. A to bych si nemohla dovolit za předpokladu, že bych se o zakázku “dělila” s dalšími makléři. Jednoduše proto, že by to nebylo efektivní z podnikatelského hlediska.

Možná namítnete, že jakmile takovou exkluzivní zakázku získám, mám ji v podstatě “jistou” a nemám motivaci na ní dále pracovat. Ale je tomu právě naopak. Protože svou provizi získám jedině v případě,
že nemovitost prodám nebo pronajmu a to se mi může podařit pouze tvrdou prací a propracovaným systémem, který jsem si za léta v této branži nastavila.

Schválně se sami zkuste někdy podívat na jakýkoliv realitní server na nabídky nemovitostí od několika realitních kanceláří. Většinou se budou lišit velikostí obytné plochy/pozemku, někdy i v ceně, ve
vybavení apod. A představte si sami sebe v pozici kupujících – jak by na vás takováto prezentace působila? Asi všelijak – jen ne důvěryhodně, že? A chcete, aby někdo takto prezentoval vaši
nemovitost? Na to si již musíte odpovědět sami.